搜尋此網誌

2014年11月11日 星期二

黃之鋒阿媽教路及管錢!--學民思潮的幾百萬。黃府闔家都是漢奸!!

黃之鋒阿媽教路及管錢!
阿娟外傳 佔中後記   3    20141110日)

記得我第 1 篇登過瘋鋒同詩文BB 等一齊去周柏豪演唱會張相,事後Joshua即刻收到Ivan(林朗彥)whatsapp : 佢根本沒有將學民的計劃放在心上。當日925日,罷課開始無耐,你仲有心機出來玩? 難怪連劉貳龍都忍不住呻:「以後唔好再放呢D相上來。你就繼續這樣做事吧,難怪無人再支援你了。」
黃之鋒,最近有一個未走的男仔Ken,將我前兩篇俾你睇,你懶鎮定話‘失實’,仲狡辯話睇AV 係講笑啫。嗱,今年5月黎智英專登派記者張嘉文,教導你點樣唔好俾人捉痛腳挖黑材料,珍珠都無甘真啦卦。以下兩張「不信任票」,唔通又係失實?
周庭辭職,直接同Joshua 有關。除咗反對黃之鋒將罷課變成佔中,擔心因火燒身呢個原則分歧之外,更關鍵係内部被黃之鋒排斥。原來當時學民内部少有地來了一場‘信任投票’,而唯一得到兩張不信任票的,就係周庭。除咗你之外,另外一張係邊個呀?周庭既從未受過的‘沉重的壓力’,原來如此。
林朗彥,黃莉莉,朱偉聰陷扮懶走嗮,有D 仲另起爐灶搞‘21世紀少年’。 我最欣賞個個Tommy張秀賢,同你唔妥,最後做咗中大學生會會長,你就話人地快速報復,令你‘招架不住’,仲插人家係左仔,無他,人家有friend在香港政策研究所。
回想下,當初一齊搵銀既戰友,家陣剩番幾多個? 點解話搵銀? 事實丫嗎!次次去參加民陣遊行,Joshua (黃之鋒)都‘提醒’話,遊行最緊要係‘雙吸’— 吸水同吸眼球。
話説學民與學聯素來唔妥,而前學聯楊政賢又做咗民陣秘書長,好驟忌。 Joshua 盤算:首先盯住要霸民主黨‘許留山街站位’,因爲那個站市民特別熱心捐款,霸到的話‘收錢收到手軟’,同時要學學聯出‘賤招’派小隊參加遊行,一頭一尾做誇張野,攞傳媒鏡頭。所以學民次次都搵唔少,加埋D人以爲中學生莫財,特別會捐多D,唔講唔知,學民雖然人細細人少少,但錢財就大大話話有幾百萬!
知唔知邊個係學民財務? 係一位女士叫Grace Ng, 哈!即係黃之鋒阿媽。黃阿媽就如此教落:‘Joshua, 而家條數有7位數字,你(當然係指個仔)一定要想辦法使多D, 令到條數變成6位數字,否則的話,人地見你水頭充足,肯定唔會再捐錢俾你。’各位佔中朋友,D 錢點樣使法?無人知。如果你地捐過錢俾學民,睇完作何感想

講番而家話上京見領導人,黃之鋒終於昨日無奈都要出聲支持。 Ken 報料:學聯内部投票贊同上京,不過邊個去就你眼望我眼,話實會去只有Alex Lester Yvonne (梁麗幗) 黃之鋒?你係邊位?又點會預你一份。

沒有留言:

張貼留言