搜尋此網誌

2014年11月4日 星期二

阿娟外傳 佔中後記 第 1 篇 (2014年11月2日)

佔中義工阿娟又有新日記!

阿娟外傳 佔中後記 第 1 篇 (2014年11月2日)

(*阿娟 學聯佔中核心義工,已於十月下旬撤離金鐘佔領區)
(文中人物,除了阿娟為化名之外,其他皆為真人,真名,真事)

瘋鋒girlfriend反佔中
 我係阿娟,在佔領區時候寫過幾篇日記,好多網友賞面支持,有人分擔心頭憂愁,好感激。今次,係得到先後撤離的姐妹的鼓勵(包括上星期一起遞信的16位義工當中好多位),繼續寫我在學聯陣中所見。今回先講講黃之鋒…我至憎嗰個。

在金鐘有一班 ’最堅定‘ 支持者,就係Alex同Lester的fans. 晚上,總有一班女仔走來纏住兩個,又影像又埋去 ‘癡’ 下。不過,呢D同黃之鋒就無甚關係,他只影孤單既唔靚仔又無人緣。我估他今時今日,只靠兩樣野支撐:佔中同日本AV。

Girlfriend ? 好大問題咯。
 佔中,對於黃來講,主要係同學聯爭風頭。學聯五個同政府林鄭對話,黃之鋒冇份,簡直發嗮爛渣。 Lester去旺角嗌咪,Joshua(黃之鋒)都一定唔執輸。你激我更激,依家斗激叫D立法會議員辭職公投 !唉,學生哥叫D議員大佬跟你玩辭職,點會聽你點。周永康話要見總理李克強,你黃之鋒話見習近平呀笨 !

 鬥到癲嗮,girlfriend錢詩文(Tiffany,Joshua叫她詩文BB) 都頂唔順。 詩文BB成日鬧黃嗰句:你係我召集人,抑或是我boyfriend!佔中究竟為乜?搞到她全無安全感,更大危機係:知道你成日同第個女仔有路! 呢D野做girlfriend會特別敏感,合理懷疑 - 有一個學民女,叫做Cherish 黃(waiki 瑋琪)經常幫你打探消息,又近你身。Cherish對腳好長, 詩文BB知道你鐘意女仔對腳,仲影咗好多詩文BB對腳既相片,放咗喺Snapchat上邊,個度可以睇完即刪無人知。你黃之鋒都試過因為登咗詩文BB D相,結果她同你幾乎反面。 呢D野唔好以為‘神不知鬼不覺’,Joshua你答我,唔好話無影過Cherish對腳放上Snapchat,唔好話無同Cherish在Snapchat 講過sweet過對詩文BB講既甜言蜜語。 紙包唔住火;既然我呢個外人都知,詩文BB絕對有可能知,並且有權利知。 十幾歲仔, 學人溝女兩頭瞞。 佔中佔到girlfriend 重傷,你究竟想清楚未 !

 仲有,你成日睇日本AV, 詩文BB知唔知? 好心啦,我都知,大把人知,連你最鐘意嗰個‘波多野結衣’都知,最近是否睇緊《波多野結衣十部合集》 ,有教師制服誘惑嗰套 ? 如果我去話俾詩文BB在五育中學6B班同學知道,你估後果會係點 ?
 仲記得Lester 同Alex 曾經話要搞娛樂新聞,增加知名度同曝光度。Joshua你是否好失落,唔緊要,我現在幫你爆內幕,溝女兩頭食,睇AV, 包你上頭版,贏盡學聯兩子 !
(聽聞係堅料!!!)
圖註:香港藝人以去佔中為潮為型,令追星族也嚮往佔中。不少人去金鐘,就是為了看「明星」

沒有留言:

張貼留言