搜尋此網誌

2016年2月10日 星期三

前缐警員的真心話 一字血一字涙一字痛心

前缐警員的真心話 一字血一字涙一字痛心
20160209 22:30
網上傳來警方現場EU西人員心聲。

「剛才我同幾個受傷同事送咗去醫院,期間 SSP 高層嚟醫院探病,我同幾個EU同事忍無可忍,喺佢同新界南伙記面前爆發,直講昨晚落地的長官無能!

我記得佢話『你哋知唔知,經過呢件事,網上好多人大讚我哋香港警察係全亞洲最克制的警隊,我知你哋辛苦⋯⋯

我單刀直入『阿sir,隻狗吠我,我唔會X返佢,行行下有個X樣吐我口水,我唔會同佢一人一啖鬥遠。你覺得係克制,我覺得係修養,但而家我哋俾人擲磚擲花盆擲火把,你叫我formcheck line企定定頂,又唔推進又唔撤退,等乜X嘢呀?你話俾警告,講嗰個又口震,我聽完自己都想笑啦阿sir,你知唔知淨係九西嘅伙記都最少四十幾個受傷呀!』

佢除咗尷尬打圓場,窩我釘尾,同由得我爆之外,都無嘢好講!」


這是否一字血一字涙一字痛心?大家同不同意?

沒有留言:

張貼留言